Dr. Ioan Mesota XII-F 1986

Thursday, May 18, 2006

Poze de la Gabi Darie (Bucsea)

Salutare! Surpriza mai mare, nici ca se putea! Ma bucur mult sa va revad, fie si numai in poze. Intalnirea de 10 ani am ratat-o, pe cea de 20 de ani o voi rata, avand in vedere ca de mai putin de un an am poposit in Toronto, asa ca astept intalnirea de 30 de ani. Poate atunci... De cand nu ne-am mai vazut m-am maritat, am facut un copil, am construit o casa (pe bune!) si mai am de plantat pomul, ca sa fiu un “om adevarat”. Va atasez si cateva poze, asa, pentru aducere aminte. Dar va avertizez, ca v-am recunoscut pe toti, cu o usoara ezitare la Radu Laurentiu. Mai precis am primit poze cu Elena, Oana si Sorin, Radu Laurentiu, Florica, Victoras Furtea, Dan Mirica, Bocu. Astept si de la ceilalti! Oops, tocmai am primit un e-mail de la Gabi Climescu, care-mi spune ca de aproape un an suntem vecine, ea stabilindu-se in Montreal.

Pa si pe curand! Gabi Darie – actualmente Bucsea











1 Comments:

  • Gabi, Ce fata mare ai tu! Bine ai venit in toronto. am o prietena buna acolo, daca ai nevoie. Cind am vizitat-o am facut o poza in acelasi loc linga ziare!

    By Anonymous Anonymous, at 10:37 PM  

Post a Comment

<< Home