Dr. Ioan Mesota XII-F 1986

Saturday, May 27, 2006

Chef la Bradet

Pai sa va spun eu ca chef ca asta nu cred ca mai pupati voi foarte curand. Gazda, Ovidiu Popovici - Topo, Dumnezeu sa-l odihneasca, ne-a oferit pentru vreo doua zile niste momente de neuitat. Pe mine m-a adus la Bradet (langa lacu de acumulare mai sus de Garcin) cu un truck de paine si cand au vazut tiganii ca venim s-au strans ca la armata in sir in fata alimenatarii. Au fost foarte surprinsi sa constate ca masina a continuat drumul in afara Garcinului fara ca cineva sa le dea nimic de mancare. Nu stiau ei ce chefuri erau planificate numai minutes away .... Nu mai tin minte cand s-a intamplat chefu, dar pot sa va spun ca m-am facut lemn si daca mai tineti minte, pe Ciprian l-am udat cu furtunu de apa in timp ce taiam spuma la bere cu halba lu Batranu. For some reason Ciprian a inceput sa alerge dupa gainile din curte, moment in care oamenii lui Janu (tata lui Topo) au venit la conac si ne-au vazut pe unii dintre noi inscenand un concert de metale peste mormanul de lemne din curte. De asemenea, ca sa punem lucrurile in context, tin minte va Bala era in spital cu septicemie sau ceva de genu asta si eu eram foarte suparat si am bagat un pumn in perete dar peretele era mai tare decat anticipasem eu. Va rog sa observati tricourile cu Que'Atirnation. Apropos de asta, remember cand Iancs ne-a intrebat in clasa ce este "ce atarna". Sper ca intre timp sa fi aflat raspunsul.... I'm joking Iancs...








Printre protagonisti: Topo, Bocu, Oana (fata cuminte intr-un colt), Adi (fraisu lu Batranu), Batranu, Horia, Maestru si eu. Bajetii, never forget statia si microfonu lu Maestru. Cred ca erau singurele chestii treze la multe dintre chefurile noastre.

1 Comments:

  • Fane, daca ai poze cu detaliile gramezilor sau batailor cu mere, baga.

    By Anonymous Anonymous, at 12:13 PM  

Post a Comment

<< Home